La Game World Bucuresti Mall se striga HOTII ! Jackpot-uri acordate la comanda.

In cel mai mare cazino din Romania, dar si din Bucuresti nu este zi sau noapte sa nu auzi cuvantul hoti venit din partea jucatorilor catre operator. Intr-un loc, care in teorie este un loc de entertainmant, se petrec niste lucruri desprinse parca dintr-un film HOROR.

Sub protectia anonimatului, un client al acestui operator ne-a impartasit experienta lui. ,,Este iadul pe pamant”, nu va sfatuiec sa intrati, nici macar de curiozitate. Jackpoturile se dau la comanda, masinile la fel, nu ai nevoie de noroc, trebuie sa fi doar unul de-al lor. Toti cei care castiga sume mari de banii sunt oamenii lor, iar daca indraznesti sa spui ceva, esti dat imediat afara de badiguarzi. Majoriatea oamenilor care vin aici s-au nenorocit complet, spune jucatorul

Pentru a intelege mai bine ce se intampla in aceasta locatie Atac de Bucuresti, a luat legatura cu Presedintele Asociatiei Gameslot, Dl. Pietro Scepchin,  una dintre cele mai in masura si credibila persoana din industria jocurilor de noroc, sa ne lamureasca privind acest aspect.

Reporter:  Zeci de clienti de la Game World Bucuresti Mall, sustin ca sunt furati de acest operator,  din stirea dumneavoastra este adevarat ?

Pietro Scepchin:  Eu prin prisma pozitiei pe care o detin in Asociatia Gameslot, nu pot folosi cuvantul hot, doar ca suna intr-un anume fel. Sunt o persoana extrem de responsabila si nu arunc cuvinte la voia intamplarii. Dar ca sa va raspund concret, eu nu am stire de un caz exact, dovedit de autoritati din care sa fi rezultat faptul ca acest operator ar fi comis vreo fapta care sa intre sub incidenta legislatiei jocurilor de noroc, sau mai rau, a celei de natura penala.  In acelasi timp nu pot nega faptul ca la acest operator numarul nemultumitilor nu este mare.

Reporter : Clientii sustin ca jackpot-urile se dau la comanda, este posibil asa ceva?

Pietro Scepchin: Din pacate, DA. Si o spun cu toata responsabilitate, sunt anumite programe,  de Jackpot-uri care permit operatorului sa stabileasca anumite criterii pe baza carora un astfel de premiu sa poata fi acordat, bet, numar de jucatori la aparate, numar de aparate, etc. Pe baza  acestor setari  la un loc un operator poate sa stabileasca cine va fi castigatorul.

Reporter: Clienti de la Game World sustin ca le sunt bagate carduri  ”pe gat” ca sa le ia banii. Este adevarat?

Pietro Scepchin:  Fiecare operator are diverse forme de a-si fideliza clientii,  majoritatea dintre ei folosesc aceste carduri de fidelizare prin intermediul carora, un client poate avea acces la anumite   premii. Din pacate, clientilor li se spune  doar o parte din rolul acestor carduri.  Aceste carduri mai au si rolul de a contabiliza pierderile si castigurile fiecarui jucator in parte. Ele sunt gandite de asa maniera incat cel care joaca cu card, la un momentdat sa fie pe pierdere, pentru ca pana la urma asa este si normal.  De aceea si marketingul agresiv din partea operatorilor privind acordarea de carduri de fidelizare. Faptul ca se incearca o echilibarare a pierderilor si a castigurilor nu este un lucru rau, ce este rau in povestea asta, este ca nu sunt informatii complet si corect.

Reporter: Multi jucatori sustin ca premile la majoritatea tombolelor sunt date cu dedicatie. Este adevarat asa ceva ?

Pietro Scepchin:  Nu pot confirma dar nici infirma,  ce va pot spune este ca la Game World,  este o mare problema care tine de transparenta, eu am avut in trecut, la cererea jucatorilor o discutie cu managerul acestei locatii pe acest  subiect, i-am propus anumite masuri menite sa trasparentizeze aceasta tombola tocmai pentru a mai calma spiritele in randul jucatorilor, nu a fost de acord. Jucatorii s-au plans ca tichetele ajung in urna in mod selectiv si de aceea ies la extragere doar anumiti clienti.  Tot ce putem face este sa sesizam autoritatile statului, noi ca si organizatie nu avem dreptul de a efectua controale la agentii economici .

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Top